Vecka 26

God morgon. För en gångs skull sov jag lite längre idag. Vaknade dock klockan 06.30 när Älsklingen steg upp men till slut somnade jag om igen.

Igår skulle jag och en tjejkompis vara snälla mot vära gubbar som var på jobb, och överraska med mat tills dom var hemma. Och vips så började spisen ryka och det luktade typ bränd metall...sådär elektriskt i hela lägenhenet.
Vi två gravida yrhönor stod där i hallen livrädda och bara: Vad fan ska vi göra??
Ajja det slutade att ryka när vi stängt av plattorna, och sen drog Älsklingen ut sladden när han kom hem och det brann ej iaf.
Men dom skall komma och kolla på den idag.

Ikväll börjar Idol igen :D Wiiihooo... det ska jag minnsan sitta bänkad och kolla på. Auditions är det som är roligast, men sen är det så mysigt varje fredag att hålla Idolmys hemma med Älsklingen.
Nu är det lite mer än ett år sen vi flyttade hit till Oskarshamn från Skåne, och det känns som man flyttat hit på nytt igen, för vi kollade alltid på Idol då :D

Jag går också in i vecka 26 idag :D Ni ska få en liten info ruta om vad som händer med bebisen då :)

Ha en underbar dag...Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0