Då var det ordnat...

Var tvungen att hålla det hemligt i ett par dagar då saker och ting var tvugna att ordnas med här uppe i Oskarshamn, men nu är det officiellt: VI HAR FÅTT EN LÄGENHET I ESLÖV!! :D
Japp mina vänner, vi var och kollade på den förra veckan och dagen efter fick vi samtalet om att den är vår, så nu när vi kom hem igår, låg kontraktet bland HÖGEN med post :)

Visserligen är det bara en tvåa (treorna i det huset är SVIN DYRA), men det är nybyggt, och lägenheten är genomgående så den är rymlig ändå.
Och Hugo sover ju i vårt sovrum nu ändå så det kan kvitta.
Så länge vi bara kommer ner till Skåne, så kan man söka nytt och större senare.

Så nu blir vi riktiga skåningar igen och det ska bli såå skönt att kunna umgås med sina vänner igen.
Gud vad jag har saknat er alla!!
Det roligaste är ju att alla har fått barn också, så nu kan vi hitta på en massa bus med ungarna i sommar :D

Och jag har fått mitt gamla jobb tillbaka också, så allt är löst. Älsklingen kommer då att vara pappaledig och kunna plugga teori till körkortet.
Tror Hugo kommer att trivas SÅ mycket bättre i Skåne med farmor o farfar, fastrarna och mormor o morfar.
Och givetvis är det SÅ mycket billigare för min syster från GBG att åka ner till oss nu för att hälsa på.

SÅ JÄVLA GLAD :) Whoop whoop!

Flytten sker midsommar helgen, om inte innan. Älsklingen jobbar till den siste maj, och får jag fast över sommaren så måste vi kanske ner lite tidigare, men vi får se vad dom säger på jobb.

Så nu vet ni det :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Callelina

Så jävla bra! :D

2011-04-05 @ 01:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0