Flyt??

Kan man ha mer flyt än vad vi har just nu??
Idag fick jag ett samtal från ett jobb i Eslöv och jag har fått fast över sommaren hos dom... (går jobbat lite extra där förut)
Så jag börjar arbeta vecka 26, och dom vill gärna att jag går brevid 2 dagar och 2 kvällar innan dess...så flytten kommer att ske första helgen i Juni (om lastbilen går att låna då)

Och nyss får jag ett mail att vi har blivit erbjudna en trea ute i samma område där jag jobbar.
JA TACK sa vi då...

Struntar i att kolla på den, för ser det förjävligt ut får dom ta och tapetsera om, men en trea är bättre än en tvåa på 59 kvm och med en hyra på 6500 :O
Så när kommer då bakslaget kan man undra??
Kanske slipper vi nåt sånt denna gång...

Jag brukar ha flyt med det mesta jag gör faktiskt...vet i fan vart den turen kommer igrån, men sen får man kämpa med andra svårigheter istället.
Men det är sånt man klarar av och bara blir starkare av :)

Nä jag vet ej vad jag ska skriva...är PISS GLAD!!
HEEEJ ESLÖV!
Åh vilken bra sommar jag kommer ha med min familj och alla vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0