Helt slut i huvudet...

Jisses vilken dag jag har haft...
Började morgonen med att Snooza från klockan 07.00 till 09.40...slängde i mig kaffe och lite filmjölk och gjorde sen vid mig och Hugo för att resa in till BVC för Hugos 3 månaders spruta.

Det gick jättebra faktiskt...
Han gnällde till för den första sprutan och sen grät han när han fick den andra (vilket BVC sköterskan varnade för då den svider)
Men efter några sekunder så tittade han på henne igen och log som han alltid gör.

"Du är då den underbaraste lilla bebis man kan ha" sa hon och tog upp honom och gullade.
"Vilken lugn och glad pojk ni har fått"
Det håller jag verkligen med om..han gnäller inte i onödan!

Efter det blev det en bussresa hem, för att sen sätta igång och tvätta och städa i lägenheten.
Där efter tickade klockan fram och det gick alldeles för snabbt...älsklingen kom hem från jobb och var redo för att åka o storhandla mat på Maxi.

Så bort snabbt som fan o lämna Hugo hos familjen Hellsten som ville passa honom medans vi handlade. Sen stress för att hinna med bussen in till stan.
Stort tack till Conny som hämtade oss på Maxi, och körde inom Cheapy för att handla flyttlådor till oss.

Sen blev det snabblagning av mat, och nu var vi nyss och hämtade hem Hugo.
PUUUUH (TRÖTT)

Nu blir det en varm dusch och sen hopp i säng för att se på tv tills jag slocknar! *gäsp*

Natti natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0