Utgifter utgifter och utgifter....

Jag orkar snart inte med dessa penga frågor längre...vad fan ska allt kosta för och varför ska VI ha sådan otur med allt?
Så fort allt börjar ordna upp sig ekonomiskt inträffar något nytt... JAG FÅR SPEL!

Imorse tappade Älsklingen sin nya Iphone i toaletten så nu är den sönder...kul.
"jag får köpa en ny då" NEEEEEEJ det gör du ifan heller....du får ta min så köper jag mig en skit mobil för nu orkar jag inte mer.
Visst vill jag ha min Iphone, men SÅ viktigt är det inte för mig, så att vi ska slänga ut 5-7 tusen på EN NY IGEN! NEJ!!

Och i sommar kommer skatten...wiiihooo...nej då ska det kosta oss 5-6 tusen att flytta...GAH.
Varför kostar allt SÅ MYCKET?
JAG ORKAR INTE MER!!!

Ge mig 10 miljoner någon!!!

Ajja ur allt ont kommer något gott säger dom ju, så då får jag väkl berätta nu att: VI FICK 3:AN PÅ RÖNNEBERGA I ESLÖV!! (Glaaaad)

Så första helgen i Juni flyttar vi ner igen =)
Ska bli skönt att få men sommar med familj, vänner och alla barn :)

Nu ska jag ta mig en kaffe!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0