Zzzzzzz

Tröttare än tröttast idag...
Hade en liten kille som var pigg som en lärka klockan 4 imorse...han ville inte äta, dricka, ha napp och torr blöja hjälpte inte.
Nej, han skulle bara ligga där och "prata" en massa och bara skrattade när jag tittade på honom.

Ja så det blev ingen mer sömn för mig där inte...fick gå upp och koka kaffe för att vakna till liv.
Varje gång jag skulle vila sen så vaknade han så det blev inte så mycket med det, men när jag TILL SLUT somnade vaknade jag av att mobilen vibrerade på bordet för en väninna ringde...PUH. Men men det blev iaf en vila på 15-20 minuter, så det får väl räcka för idag för nu är lilleman på hugget igen och vill vara uppe.

Gud vad jag längtar till den dagen då han börjar sova en hel natt...det saknar jag...sova utan att behöva bli störd.
Har inga problem med att stiga upp klockan 7-8 på morgonen, men att vakna ett par gånger under natten innan dess gör att man är seg.

Tycker synd om Älsklingen som får jobba idag efter så lite sömn, men han är duktig som orkade =)

Nä nu ska jag kolla på Big Brother live lite och inte göra ett skit...orkar ingenting idag *Gäsp*

Kommentarer
Postat av: sofia

Förlåt för att jag ringde och väckte dig :)

2011-04-07 @ 21:31:01
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0