Ledig dag...mycket att göra.

Ja precis som jag skriver, så har min lediga dag varit fylld med saker som skulle bli gjorda.
Började morgonen med att möta upp en tjej som skulle ha mina Astrid Lindgren cd skivor...
Där efter blev det en cykeltur med Hugo ner till stan där jag skulle skriva på lite papper :D
Har fått förlängt på mitt arbete och går nu från timanställd till månadsanställd =) (en tjänst på 75%)
Den löper tills den siste december, och därefter får vi se vad som händer... (söker ju fortfarande jobb)

efter det så cyklade vi hem för att sen springa ut igen och lämna hoppgungan som vi sålde.
Därefter var det bara att bära ner all tvätt i tvättstugan och köra igång 2 maskiner...sen upp för att göra oss klara och bege oss med busse in till BVC.
Hem och slänga in tvätten i tumlaren, och hänga upp resten...därefter laga middag då vi alla var hungriga som SVIN, och precis därefter komma på att vi är 20 minuter försenade till tvättstugan (så all vår 60 tvätt är inlåst där nu)

Vi kommer ej in pga av att vi har detta systemet med pluppar som loggar in oss på våra egna tider...så är du sen, så
låses dörrarna och det är någon annans tur.
Saken är den att vi ej kan boka tiden efteråt för att få ut tvätten, för det är redan bokat...men INGEN tvättar *GAH*
Men men har skrivit en lapp, så vi får se om någon hör av sig. Annars så har vi bokat den imorgonbitti =)

Så NUUU sitter jag mätt o belåten i soffan och bloggar. Ögonen svider lite för jag är trött efter denna dagen.
Men men jag är ledig från jobb nu fram till måndag så det e rätt najs =) (om det inte blir folk sjuka)

Ikväll blir det film mys + ostbricka och ölkorvar =) MUMSI !!
Just nu sitter Älsklingen och tatuerar sig själv :D En JÄTTEFIN sak <3

Försöker just nu sluta röka också...med Zonic munspray.... vi får väl se hur det går (jag är envis som ett bi och skulle nog kunna röka tills dagen jag dör) Men det är faktiskt ett bra munspray..starkt, men röksugen är man ej.
Jag tänker bara: VILL JAG SLUTA??
Klart jag vill, men ibland är det ju bara så skönt att gå ut o röka med en kopp kaffe.
Men men jag lovar inget men vi får hoppas att det fungerar och att mina finska nerver håller sig i styr ;)


Ta hand om er...puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0