Mycket jobb, lite blogg :P

Ja så kan man väl beskriva det hela.
Jag har jobbat mycket nu så har faktiskt inte haft någon ork till att blogga när jag kommit hem.

Jobbade hela helgen och nu måndag & tisdag.
IDAG är jag ledig och har varit på mysig fika hos Jessica (Arbetskamrat) med Hugo.
Imorgon: ska jag klippa mig klockan 12 hos Suzz (en annan arbetskamrat) sen jobbar jag 15-20.
Fredag och lördag arbetar jag också, men på lördag slutar jag 12, och ska hem och fixa mig iordning för en kräftskiva hos Älsklingens Pappa och Sambo :)
Söndagen skulle jag också ha arbetat (8-20) men tog ledigt så att jag slipper åka hem för tidigt från kräftskivan :D

Sen nästa vecka jobbar jag nästan alla dagar utom fredag och lördag, sen ärmitt sommar schema slut!!
Ska aktivt börja söka jobb nu som skall redovisas för arbetsförmedlingen (eftersom jag har Akassa med)
Så vi får hoppas att jag hittar nåt fast, annars ska jag gå hemma igen :)

Ja det var väl allt i helhet :P Har inte hunnit göra så mkt mer eftersom jag jobbar rätt mkt, men lite fest har vi också hunnit med.
Var i Malmö för ett tag sen faktiskt och träffade några gamla vänner som jag ej träffat på LÄNGE!
Sen var vi i stan i Eslöv och kollade på när Dan Hynaldér sjöng =)
Lägger upp lite olika bilder från kuli kul från sommaren =)


HUGO OCH JESSICA PÅ FIKAN IDAG

MALMÖ =)

MALMÖ - Pap


MALMÖ - Wille & Tobbe


DAN HYLANDÈR I STAN :P


MONGON FRÅN ESLÖV =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0