Jag är en dålig bloggare =)

Ja jag är inte den bästa på att uppdatera min blogg, men så är det nu när man fått barn. Har inte så mycket tid till att sitta här och skriva.
Eller visst finns det tid då han mestadels sover om dagarna, men jag väljer ju att göra annat just då :)
Allt är bra med vår lilla son och han växer och knakar och är på väg till att bli en riktig man.
Va på BVC igår och han väger nu 5160g och är 57 cm lång :D
Vår lilla köttbulle.
Han är redan 1 månad gammal och tiden har gått riktigt fort...men som alla säger och jag kan bekräfta detta nu: Tiden går fort när man har barn och dom växer snabbt.

Han har börjat le en massa och "pratar" en del när vi ligger och myser på morgonen...HAN ÄR SÅÅ SÖT!
Imorgon kommer hans mormor och morfar, mina föräldrar hit på besök från Skåne. Och dom har med sig vår hund Cesar :D SOM JAG HAR SAKNAT HONOM! Ska krama sönder honom när han kommer innanför dörren!
På lördag ska vi laga någon god middag och bjuda pappa på, eftersom han den 8:e februari fyller 65 och nu har gått i pension (det var på tiden)
Arbetsnarkoman är vad han har varit hela livet...så nu är det dax för honom att ta det lugnt och bara lägga tid på sig själv :)
Nej nu blir det lite mer morgonkaffe och sen får vi se vart denna dagen tar oss!
Ha en underbar dag och en trevlig helg om jag inte skriver innan dess.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0