Jag höll på att förlora det dyrbaraste i mitt liv

Jag vet inte vart jag ska börja. Vill bara klargöra förmer att: håll hårt i den du älskar och glöm aldrig bort att visa din kärlek för honom eller henne för en dag kan vara den sista för er. Jag höll på att förlora min stora kärlek igår. Mitt liv, mitt allt gled ut framför ögonen på mig och det fanns ingenting jag kunde göra åt saken. Jag har inte gråtit så mycket på hur länge som helst, och tanken på att allt var slut fick mig att känna en sjuklig ångest och panik. Jag visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen. Tanken på att aldrig få kliva in genom den dörren varje dag efter jobb och få se min son titta på mig med sitt underbara leende fick mig att dö inombords. Jag hade bara fått min tid med min älskade Hugo de dagar då jag inte jobbade. Det var den längsta natten i mitt liv och jag vill ALDRIG uppleva denna hemska mardröm igen. Livet med småbarn och allt annat vuxen grejs i livet tär på ett förhållande, och man tar nästan varandra förgivet utan att tänka på att man fortfarande efter alla dessa år måste visa sin kärlek mot varandra. Man lever nästan i en dvala där man liksom tänker att: han eller hon VET att jag älskar honom eller henne, så man glömmer att faktiskt visa det för personen. Glöm aldrig bort dessa småsaker som påminner den andra om att han eller hon är det dyrbaraste du har. Nu är jag på väg till Landskrona för att byta ut min internet dosa. Sitter på bussen med svullna ögon och lite smått huvudvärk efter alla tårar jag släppt inatt. Helst skulle jag inte visat mig ute just nu men detta är ett måste. Så glöm nu aldrig bort varandra mina kära vänner!! Jag älskar dig Emil Andersson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0