Flytt-dax

Ja då var dagen inne för flytt.
Skulle egentligen fått lägenheten på fredag men fick ett mail igår om att vi kan hämta nyckeln idag istället vilket passade oss UTMÄRKT!
Är ju ledig idag och jobbar både tors och fre, så nu får vi in allt idag och kan ställa iordning det vi orkar...sen är jag ledig hela helgen och kan fixa klart allting :)
Har längtat såå efter lägenheten...ÄNTLIGEN slipper vi bo i en resväska och åka fram och tillbaka mellan Eslöv och Landskrona.
Nu har vi vår PLATS!
Men just idag känner jag..."ohh no, orka bära alla jävla möbler upp till lägenheten"
Självklart är det fint väder idag också (vilket är bra) men svetten kommer att rinna när man är klar med allt.
Men men, nu ska vi inte klaga, utan på med hårdhandskarna, spänn musklerna så kör vi i eftermiddag :)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och njuta av att Hugo fortfarande ligger och sover :)
Ha det bra!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0