Då var dagen här...

Ja då var dagen för flytt kommen.
Sitter här på golvet i en tom lägenhet.
Finns inte mycket mer att göra just nu, utan nu väntar vi bara på ett samtal av pappa när han har ca. 1 timme kvar hit, och då ska vi packa ut alla saker på gården så att det bara är att slänga in i lastbilen sen.

Även om jag har klagat på Oskarshamn och all tristess här, så kommer jag sakna staden på sommaren, och givetvis alla våra kompisar.
Men vi har inte gjort vårt här...utan självklart kommer vi att åka hit så ofta vi kan när Älsklingen fått sitt körkort.
Man kan inte bara glömma alla vänner och gå vidare. *Ni finns i mitt hjärta allihopa*

Här om dagen fick jag en liten voodo docka av Thilda, och när jag saknar dig vännen så kommer du känna lite stick här och var i kroppen =)
Och du får gärna stickas tillbaka, men klia inte dockan under armarna för jag är rätt så kittlig :)

Igår kramades vi hejdå med våra låtsas föräldrar (Hellsten) och Katarina började gråta...usch. Ledsamt och säga hejdå, men vi kommer somsagt att hälsa på!

Tant Röd och gubben Stoffe kommer vi också att se snart... det kommer Hugo att se till har han sagt :)

Puss på alla våra vänner här...och tack för vår tid, men nu måste vi ge oss av och starta nya äventyr.
Vi ses snart igen och ni kommer att finnas i mina tankar varje dag :)

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0