Hej och hå...

Har inte hunnit blogga sen vi flyttade ner till Skåne igen.
Resan på 33 mil gick bra och alla saker fick plats i garaget *Tack för hjälpen och lånet Sofia & Lucas*

Landade sen hemma hos pappa där jag har gjort beslag på mitt gamla STOOORA sovrum :D
Så pappa får bo i det lilla nu sålänge.

Nästa vecka ska vi vara i Eslöv måndag till onsdag eller torsdag.
Ska på deligering för jobbet på måndag...och på onsdag tar Älsklingens lillasyster Emms studenten :)

Löneanspråket jag ansökte om HÖJDES rätt så rejält...så med den lönen jag har nu är jag TAGGAD för att börja jobba igen.
Man var inte speciellt taggad för att jobba i vården i Oskarshamn för ynka 97kr i timmen.
I Eslöv hade jag förr 112kr, men nu har jag mer :D

Nu ska jag ta och kolla om dagens middag är klar :)
En GOD gratäng som jag fårr av Nettan :D

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0