Trött...det är bara förnamnet!

Fy för i hundan...Fy helsikes gubbar...Attans räka, vad jag är trött idag!
Jobbade ett 12 timmars pass igår med trevliga arbetskamrater :) Var i Skäralid med 2 brukare och fröken Timglas =)
Där är ju bara såå fint.

Sen kom man i princip bara hem efter att kvällen swischat förbi på jobb... duschade, hängde i soffan till "så mycket bättre" och sen tvär-deckade denna tant i sängen!
*Riiiing riing* hörs precis när man kommit i djupsömn, och det var dax att stiga upp igen för att börja jobba klockan 7.00.
Ja ungefär så där kändes det, och jag var så trött när jag anlände till jobb, att jag kunnat somna ståendes!
Men men jag hade bara en förmiddag att klara av på jobb, och klockan 12 ringde min klocka för hemgång :)

Men nu är jag helt och håller SLUT i kropp och själ, och det känns som att jag hade kunnat sova en vecka i streck från och med NU!
Ont i rygg-fan har jag också...där nere i svanken typ.
Aj aj aj, gäsp, gäsp gäsp!

Nu tackar jag för detta inlägg... hatten av, och trevlig söndag/farsdag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0