Får man klaga lite?

Jag har så sjukt ont i min kropp. Nacken värker, axlarna är stela, huvudet känns segt och tungt och jag orkar inte anstränga mig ett dugg!
Gör ont i halsen och öronen när jag sväljer, och jag får prata lite tystare för att inte få så ont.
Har i princip legat i soffan hela dagen i min onepiece.
Reste mig upp för att äta och ta en VARM dusch förut eftersom jag frös så förbaskat.
Tror jag stod där under det rinnande varma vattnet i 20 minuter om inte mer.

Skulle precis skriva att jag inte har haft feber, men Älsklingen kom o satte sig brevid mig och såg att jag bloggade.
Satte handen i pannan på mig och tyckte att jag var varm...jodå har fått feber nu med. Men inte så högt iallafall.
Det förklarar ju att det känns som febervärk i alla leder och muskler :(
Jag som aldrig brukar bli sjuk så ofta, får väl smaka på det nu när man fått barn antar jag.

Hugo har varit snuvig, hostig och gnällig i flera dagar och igår hade han 38.5 graders feber stackaren.

Men men imorrn blir det jobb 7-13 (får se hur jag mår och om jag får gå tidigare kanske)
Jobbigast är egentligen att må såhär som jag gjort fram tills nu att febern kom....det bryter liksom inte ut...man är bara helt slö liksom.

Nej nu väntar jag på att Hollywood fruar ska börja på TV, sen blir det hopp i säng!
God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0