God kväll bloggen

Då har man jobbat ikväll och det gick så snabbt idag...hann inte ens komma in innan jag helt plötsligt satt hemma i soffan igen :P
Och när jag kom hem så stack Älsklingen till Donken för att hämta mat till mig, då jag faktiskt har glömt att äta riktig middag idag. <3 DU ÄR BÄST BABY!!
Jobbar imorgon med, sen är jag ledig FREDAG, LÖRDAG och SÖNDAG!! :D
Får se vad helgen har att bjuda på.

Jag skänker en tanke och dom strösta styrke kramarna som finns till "I" <3
Livet är för kort ibland...ta vara på dom ni verkligen håller om, och lägg ingen tid på andra onödiga idioter!
Kärleken är det bästa att skänka till folk. Så håll er till det!
Idioti och spydigheter mot varanda är bara för OSÄKRA personer som ska leka tuffa utåt...ni förlorar på det i längden....just so you know!!

Puss & Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0