Förkylning, du helvetes förkylning...

Fy fan vad mina näsvingar svider av allt snytande.
Jag pallar inte med detta mer.
Har knappt sovit inatt...sådär från och till, på grund av att bihålorna har kliat, jag har nyst och halsen har kliat så jag har fått ett par "nära döden upplevelser" av allt hostande.
Känns som att någon har planterat in en ARG katt i min hals och den har gått bärsärkagång med klorna utåt och rivit upp hals-fan på mig.
Jag bara HATAR; HATAR HAAAAAATAR hösten och vintern just på grund av alla sjukdomar den drar med sig.
Vem fan hittade på att vi skulle ha det kalt, blåsigt och regnigt nästan hela året om??
Den som vågar kliva fram och säga: JAG! , ja, den personen kommer jag skicka till ALASKA (Är där kallt?!?) i bara underkläderna!!
Här har ni min vardag i form av en bild:
ÄCKLIGT VA??
Hela lägenheten är snart fyllt av snorpapper och jag har även fått "låna" Hugos hostmedicin...BLÄÄÄ!!
FÖRSVINN FÖRKYLNING, FÖRSVINN!!
Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0