Förkylning

Ja då vaknade man flera gånger inatt av att det värkte i halsen när man svalde :/
Och nu rinner nästan och kliar sådär jobbigt ni vet, som vid en förkylning.
LÅT MIG INTE BLI SJUK IGEN!
Jag är ju ledig nu fram till fredag och jobbar sen hela helgen, så ska jag bli sjuk, så får det fan släppa tills dess.
Annars får jag knapra ipren och stoppa näsan full med papper och knalla dit ändå.
Nej och fy...håll dig borta förkylning så blir jag glad!

Och så till något annat:

USA...
verkar det inte härligt att bo där??
ooooh vad jag kan drömma mig bort dit...HOLLYWOOD...californien...WOW!
Vad jag skulle vilja flytta dit.
Satt och "drömde och kollade jobb osv där... och just då ringer det någon jobb coach som tyckte jag var intressant.
Inte från USA dock, men dom kollade upp allt jag har jobbat med, och vad jag vill jobba med...
ja den frågan kunde jag ju inte svara på.
Jag var ärlig och sa...vet någon egentligen vad man vill? Jag vill bli RIK
Hon började gapskratta och tyckte att jag hade skön inställning :D
Men vafan liksom...jag vet ju inte VAD jag vill bli.

Berättade att jag i just denna stund satt och drömde mig bort till USA, och det lät BRA sa hon haha.
Jag ska iallafall bli ihopmatchad med någon coach, som ska hjälpa mig FRAMÅT i min karriär.
Hon sa att jag kan trappa uppåt i tappan och gå framåt, och inte behöva veta VAD jag vill bli just nu.
utan prova mig fram och se vart benen bär ;)

Berättade också om min anställning som jag har till den sista december, så därefter får vi se om jag blir RIK i Usa eller något haha *DRÖMMER*
Åh, vad jag ÄLSKAR att drömma...jag är en sådan drömmare.
Sitter och kollar på hus både i sverige och utomlands och drömmer att jag har SJUKT mycket pengar.
Vilka jag skulle hjälpa med alla mina pengar och allt såndär ni vet =)

Har man inga drömmar så kan dom aldrig slå in!!

Puss på er...vi ses i californien när jag är miljonär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0