I did it!

God morgon alla läsare.
Jag KLARADE det...jag jobbade natt utan att få panik osv. (Är sjukligt mörkrädd)
Jag är SÅ STOLT över mig själv!! *Klappar mig själv på huvudet*

Så nu har jag nyss vaknat och är ganska trött i ögonen, men det går över.
Är ju ledig hela helgen, så då behöver jag inte sova hela dagen ju.
Mår så himla konstigt om jag sover hela dagen till typ 17.00.

Igår när jag kom till jobb så fick Hugo present av min snälla och goa arbetskamrat J.
hon är bara för gosig den tjejen =)
Fick en ÖVERSÖT "jacka" som hon köpt på Lindex och sen en T-shirt och en body :)
TACK TACK TACK!!

Här är en bild på Jackan:


Och här har ni en bild på kära J och Hugo ifrån förra veckans fika på Grappa :)


Nu tackar jag för mig... Ha en trevlig helg!!
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0