Sjuker

Fan...jag som trodde jag skulle slippa bli sjuk.
Älsklingen och bebis har varit sjuka nu i 2 veckor och jag har bara varit lite täppt i näsan,men så igår stack vi till Vårdcentralen för att kolla upp Hugos räliga hosta.
Då hittade dom staflikocker i hans hals, som tydde på halsfluss.
Han fick en 10 dagars pencilinkur och hostmedicin.
Och sen när vi kom hem och satte oss för att se Idol, så kände jag hur min hals svullnade upp.
Ajja, jag har rökat för mkt tänkte jag... men så kände jag mig segare, så jag gick o la mig för att sova.
Vaknade mitt i natten av febervärk i alla leder i kroppen och riktigt svullen hals. Har ont när jag sväljer.
Nacken och alxlarna är stela som betong och jag har sovit från och till hela natten.

Jag som var ledig en hel vecka och sa: Ska jag bli sjuk, så hoppas jag att jag blir det NU denna veckan så jag slipper förlora pengar från jobb...men ICKE!
Men men det finns inget att göra åt kroppens egna val, så nu får jag ligga här under täcket i soffan hela dagen.
Tur att mamma är här, så hon tar hand om både Hugo och mig =)
Nä nu ska jag vila igen.
Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0