Suga snor sak till vuxna?!?

Ni vet en såndär näs-sug man har till bebisar...finns det till vuxna eller skall man ta och uppfinna en sådan....för i denna finska näsa, verkar snoret ALDRIG ta slut.
Det kliar som om att någon kastat ner mig i en hög av damm, och jag nyser konstant.
Jävla MÖG rätt ut sagt!


Idag är Älsklingen hemma från sitt hemliga uppdrag som han hållt på med ett tag, och det underlättar SÅÅ mycket för mig att han kan busa med Hugo, eftersom jag inte riktigt har orken till det.
Bara att gå ner och hämta posten igår gjorde mig anfådd och min kropp ville bara DÖ!

Fick ett ganska roligt och BRA samtal igår :) Just so you know!
Nää fy fan...in på dass och snyta näsan för 150:e gången på en timma.

Ha en trevlig helg, ni som kan!

Arrivederci!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0