Vecka 39

Godmorgon! Har inte så mycket att skriva om idag...har ju mestadels legat sjuk hemma så jag har inte gjort väldigt mycket. Älsklingen börjar också bli sjuk nu. Han vaknade med en jävla hosta inatt... Jag kunde icke sova inatt så jag la ute i soffan och tittade på tv halva natten, och så gjorde jag en kur med honung mot hans hosta som han fick shotta i sig. Men men han är duktig och är på jobbet idag ändå!

Idag går jag in i vecka 39 och här kan ni läsa om den:
Nu blir det lite morgon kaffe och Tv tittande med mamma..
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej hej! Så det är snart dags för den lille att komma ut! Vad skoj. Hoppas du mår bra. Kram

2010-12-09 @ 19:01:57
URL: http://alexandraochnagratill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0