En sjuk pojkvän och en dator till salu

Satt i soffan i förmiddags under ett täcke, med datorn i knät och kollade rundor på nätet, och plötsligt hör jag bara ett par nycklar i dörren. Vem fan är det tänkte jag?
Då kommer Älsklingen in genom dörren och ser trött ut.
Han hade tydligen mått skit på jobb och kräkt, så han hade blivit hem skickad.
Jävla vinter alltså...nu ska alla dessa sjukdomar sätta igång :(

Någon som är i behov av en bärbar dator? Har lagt upp min på tradera nu eftersom vi har två stycken och vi har inte användning av dom när vi nu ska ha barn. Räcker med en då känner jag.

Här kommer ni till annonsen om ni är intresserade:
------------------->DATOR TILL SALU<----------------------

Fungerar kanon och är bara använd till surfning!

Nej nu ska jag ta hand om min kära pojkvän igen *stackare*

Puss puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va roligt att du svara :P Jo, har man väl börjat titta så är man fast, haha!

Ha en bra vecka! :)

2010-11-08 @ 20:47:24
URL: http://delavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0