Vecka 38

Sitter och dricker morgon kaffe med mamma...morgon kaffe och morgon kaffe..hmm, steg upp 06.30 idag.
Vaknade först 03.00, pigg som en lärka...låg och vred och vände mig men kunde icke somna om.
Kände också när jag svalde att jag hade ont på vänster sida av halsen så jag hoppas inte att man håller på att bli sjuker.
Somnade i allafall om vid halv 5 tiden, men vaknade vid 06.20 av en knasig dröm.
Drömde att vi bodde på typ 7-8:e våningen (högt upp iaf) och att katten tog ett språng ut genom fönstret och bara föll neråt.
Vaknade med snabb fart där.
Sen var det inte lönt att försöka somna om igen kände jag.
Så jag gick upp och kokade kaffe och ägg...sen väckte jag mamma lite senare och bjöd på frulle :)

Nu har hon nyss varit ute med hunden, så nu blir det lite kaffe och sen ska jag bädda ner mig i soffan och vila en stund framför tv´n.

Älsklingen ska jobba över idag, så jag och mamma ska äta fläskpannkaka *mums*
Passar på idag eftersom Älsklingen inte är jätte förtjust i det.

Annars händer nog inget speciellt idag...
Ska bara slöa och tvätta!!

Går in i graviditetsvecka 38 idag och här har ni info om den:
Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Veckans blogg tävling - va gärna med och tävla! :)

2010-11-30 @ 14:08:16
URL: http://delavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0