En helg att ta tag i saker...

God morgon mina vänner.
Har haft en lite tråkig natt idag igen.
Hugo har vaknat varannan timme, och det är ingen höjdare när man redan ör trött.
Han vaknade runt: 12, 2, 4, 6 och sen upp klockan 8  *Pust*

Fast jag kan ju inte säga att det var jobbigt så...det va mest att jag hade varit uppe sen klockan 4 dagen innan som kändes...
För han gråter ju inte på natten utan pustar o stönar lite (men det vaknar jag av)
Så det var bara in med nappen i munnen så somnade han igen...

Men men nu är vi uppe och är piggare än igår iallafall.
Har märkt att när vi spelar Sara Vargas låt "spring för livet" så ligger han helt still och lyssnar =) Han blir lugn av den.

Denna helgen ska vi ta och rensa ut alla saker vi ska ha och allt som ska till tippen...
Tänkte ha en mys fredag ikväll, och imorgon sätter vi igång med källarförrådet där nere...
Sen kan man packa sånt som man inte använder och ställa i vårt uteförråd så är det klart tills lastbilen anländer.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe i solen på ballkongen :)
Ha en underbar helg allesammans!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

Kunde vart en värre låt och hon har ju bra budskap i den låten trots allt :) Har ni sol era jäkla smålänningar? Vi får vänta på den tills imorgon, ska tydligen bli storm idag igen. Hoppas ni får en trevlig helg

2011-04-08 @ 09:31:29
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: jessica

Jajamensan, här skiner solen idag =)

2011-04-08 @ 09:40:19
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0