härligt trött...

Märker av att jag på sista tiden inte har varit så trött när det är dax att sova, men det är ju för att jag inte gör någonting om dagarna.
Men nu har jag på prov, att sluta sitta inne och dricka kaffe efter kaffe...nu är det en timmes promenad i rask takt varje dag/kväll.

Kom nyss hem från just en sådan promenad med Älsklingen, Fia, Stoffe, William och lille Hugo.
Där efter var det bara RAKT NER PÅ GOLVET och 30 situps :)

Nu har jag nyss tagit mig en behövlig dusch, så nu blir det soffläge och gårdagens avsnitt av Big Brother.

Käkade förresten korv stroganoff LCHF style idag...
Körde min vanliga stroganoff, men istället för ris åt jag broccoli :) *DUTTI*
Älsklingen fick makaroner som han ville ha.

Imorrn blir det ett nytt recept som ska testas...

För alla er sen som vill laga denna mat, så är det ju normal mat, men istället för grönsakerna jag äter så kan ni då servera med ris, pasta, potatis osv :) (bara jag som skall undvika detta ett tag)

Tänkte köra på LCHF nu en vecka och se om jag känner av något resultat.

GOD KVÄLL PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0