REA REA REA

Ikväll är det rea i affärerna i stan och dom har öppet extra länge, så jag ska in och shoppa lite nya kläder med Älsklingen och några vänner.
Behöver verkligen uppgradera min garderob eftersom allt som finns där nu är sådana långa linnen som jag använde när jag var gravid, så jag känner mig inte det minsta fin :)

Sen har jag faktiskt hittat en del sommarklänningar i förrådet som ej kunde användas pga av den tjocka magen så dom har faktiskt åkt upp i garderoben med.
Men man BEHÖVER nya kläder för att känna sig liute fin ibland.

Ska även köpa ett par inlines av en tjejkompis, och Älsklingen ska köpa nya till sig själv i stan, så nu ska fett förbrännas :P
Ska försöka ta mig en tur med Hugo och vagnen varje dag :P
Det är ju roligare än att bara promenera.

Fick hem massa nya kläder till Hugo idag med...flera nya body´s, mjukisbyxor och jeans.
Sen 2 nya pyjamaser och ett riktigt gulligt set, med linne och shorts :) (SE BILD)


Visst var dom söta??

Han ligger just nu i en grön body och dessa mysiga sommarshorts och ser så glad ut :)

Jisses vad tiden går...nu måste jag snabbt fixa mat innan Älsklingen kommer hem, sen beger vi oss mot stan.

OCH TACK SOFIA SOM KÖPTE SPELET "MED ANDRA ORD" TILL OSS I ULLARED :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad gör man inte för sina vänner :)

2011-04-28 @ 15:43:04
URL: http://soffiegott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0