Jessicas bygg och målning AB

Haha ja jag har fåt höra att jag skall starta eget men NEJ det ska jag inte :P
Har både igår och idag hållt på med renovering av kontoret på Tholmarks där jag jobbar.
Igår jobbade jag över till 18.30 för att måla klart de mesta, och jag har ju världens bästa fästman som kom dit och hjälpte mig :D
Och där med fick jag skriva upp hans timmar också på min timlista, så det blev lite extra klirr i kassan där :)

Har haft sjukt roligt på jobb dessa dagar faktiskt då jag gillar att bygga, måla o pilla med grejer!
Arbets-myran kallade David mig idag.

Nu är jag ledig fram till måndag, så idag börjar min helg =)
Blev en kall öl på det!

Ja vad helgen bjuder på det får vi se... Tackos till middag imorgon iallafall :D

(KORT PAUS)

Fick precis ett sms av Chefen: Skall ut till firman nu och fixa på kontoret, vill du/ni hänga på?

Jahaa, så det var den helgen haha...Nu drar jag och Emil ner o hjälper till!! KLIRR KLIRR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0