Jul och Nyår

Ja då är man hemkommen från den långa Skåneresan.
Känns skönt att vara hemma igen i sin egna säng, men visst saknar man att man ej kan gå hem till nån av sina nära och kära på en kopp kaffe eller nåt!

Började med att vi firade julafton i Eslöv hos Älsklingens farmor och farfar med hans familj.
Riktigt god mat som vanligt och vi fick en massa fina julklappar!
När kvällen började lida mot sitt slut så kom min pappa och hämtade oss där, och sen åkte vi hem till honom i Landskrona där man fick mysa med lilla X-tra och Gustav igen.

Chilli och Gustav är inte så bra vänner och som vi skrattade då hon så gärna ville gå fram till honom, men han bara morrade och vässade klorna efter henne :)

Dagen efter blev det en tripp hem till mamma på julmat :)
Och i Malmö tillbringade vi resten av vår tid också.
Hade såå mysigt hemma hos mamma så att man nästan inte ville åka hem igen :P
Citerar Emil: "Så skönt det har varit att bli ompysslad varje dag"

Under mellandagarna fick man tid över att åka in till stan för att träffa Kitty och hennes söta son Jacob som flyllde 2 månader just den dagen.
Ville bara gömma honom under min jacka och springa iväg.

Dagen innan nyår så vet jag inte vad som händer med mig. Jag, mamma och Emil sätter oss ner för att spela bingolotto, och jag börjar må SKIT ILLA!!
Sen spydde jag hela natten...med MAX 30 minuter mellan varje gång :S
Skoja att jag var HELT tömd på innehåll *URK*

Tänkte nää nu jävlar blir det inget nyårsfirande för mig inte.

Men men, vi hade ju planerat en NYKTER, mysig nyår med Jippssan, Lucas och hans son Domme.
Så jag ringde o berättade hur natten varit, men att jag mådde lite bättre, så jag gjorde mig ett försök att åka dit!
Mådde lite si och så under kvällen eftersom jag spytt i 10 timmar, men lyckades iaf hålla mig borta från mer kräkande under nyårsafton, och mådde lagom bra tills det var dax för Oxfilé alá Lucas :)
Det var en orgasm i munnen vill jag lova...guud så gott!!
Och klockan 12 stod vi på mammas ballkong med en riktigt bra utsikt över hela malmö och jävlar vad det small :)

Resan hem var väl lite SÅDÄR rolig.
Jag hade lovat mig själv att INTE bli irriterad men lyckades hålla mig i 5 minuter innan jag brast ut i: HELVETES JÄVLA RESVÄSKA!! OCH HUNDARNA SPRINGER ÅT VARS ETT HÅLL!! SKIT!!!

Ja vi hade vars en resväska, vars en väska med våra datorer, vars en ryggsäck där vi knytit på ytterligare en mindre väska. Och en NY hundvalp på 13 kg :S

Men men vi kom hem och jag somnade såå skönt i vår säng. (Fast vi måste dock springa ut med den lilla hunden var 3:e timme)

Ja mina kära vänner...det var vår lilla skåneresa det, och vi får se när vi dyker upp nästa gång :)
Man saknar ju alla redan.
Familjen Andersson <3
Familjen Ranta <3
KOMPISARNA <3


Ja dom bästa med andra ord ;)

Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: sofia

Fan vad jag saknar er och den lilla gullungen

2010-01-06 @ 00:19:57
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0