Sommar sommar soooommaaar

Fy fan i *pip* Vad varmt det är ute idag. Sitter här och svettas och funderar på att åka iväg och bada.
Idag är det dock lite molningt men det är inte svalare för det.
Kan tänka mig hur stek hett det hade varit om solen hade varit framme. Men men den dyker väl upp under dagen den med.

Igårkväll satte vi oss på filtar ute på gården med Grannarna. Käkade jordgubbar, drack alkofri öl och spelade musik.
Mys som fan.
Senare satte vi oss på deras balle och snackade skit.

Nu har jag jobbat klart alla mina dag turer och börjar jobba nätter igen i 4 veckor. Sen är det 2 veckors dag-turer som gäller igen och sen så.... :)

Nääe nu orkar jag fan inte sitta här mer... måste ut och bada!!

Ha en trevlig lördag!! Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

Lyckos dig som kan bada :P Nej jag håller me dig, jag får gå en promenad med lillan sen när hon vaknat känner jag och få lite luft

2010-07-10 @ 11:35:37
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0