Fredags mys

Idag har jag och Älsklingen storstädat lägenhetet, och tvättat all tvätt. Hänger fortfarande lite tvätt på tork som jag tänkte hämta upp strax.

Lagade korvstroganoff idag, och den blev SÅÅ mega god idag så jag måste nog äta lite till snart :)
Brukar dock göra GOD korvstroganoff ALLTID, men testade med persilja idag då jag behöver järn i kroppen och det smakade bra.



Sen blev det negerbulls bakning och nu ligger dom på kylning, men jag tänkte smyga in i köket och smygäta en strax :)

Annars så ska vi inte göra något speciellt idag. Ska bara ligga hemma och ta de lugnt. Har haft en såndär "bråka om allt" dag idag och jag är helt slut i både hjärna och kropp.
Fattar inte varför jag ska behöva bli så irriterad så lätt. Blir trött på mig själv.

Men men det börjar avta nu så jag hoppas vi får en mys kväll utan irritation :)

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker ner till Skåne för att träffa våra vänner och familjer. Ska bli SÅÅ skönt faktiskt. Brukar inte längta tillbaka, men denna gången ser jag fram emot att få kramas med alla :D

Ha en trevlig helg.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emil din älskade ;)

Mycket god blev den ;) löv ya

2010-06-18 @ 20:20:12
Postat av: sofia

Naaw låter super mysig och vad god maten såg ut ;) jag älskar din korvstroganoff :P Längtar tills ni kommer faktiskt, tror inte bebben tänk komma tills dess tyvärr men jag tänkte att du ska i alla fall få mammakjolen och nått par mammabyxor som du kan ha till hösten eller en kall sommarkväll :)

2010-06-18 @ 20:31:01
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0