Det är fan inte mitt fel..... :@

Det är fan inte mitt fel att jag går runt och är förbannad hela jävla tiden.
Ställer mig och diskar undan all disk, fyller en hink med vatten och Ajax och tänker: Nu ska det städas.
Startar damsugaren och hinner damsuga halva somrummet, sen lägger den av. JAHA då va den sönder tänker jag.
Men så märker jag att musiken stängdes av och att hemmabio´t inte startar igen...NÄHÄ, då var det väl en propp som gick då.

Sätter på en kopp kaffe, går in i "hundarnas rum" och kollar om radion fungerar och JA det gjorde den, så jag kopplar den dit, och det smäller hela damsugaren. HELVETE!!

Skakar i hela kroppen och går in i köket för att ta mig en kopp kaffe, men då har den inte startat...NÄHÄ ingen el i köket heller.

Så nu sitter jag här och är RIKTIGT JÄVLA ARG och kaffekokaren kokar i hallen :S

Jag snackar om att mina hormoner spökar, men det är livet som jävlas med mig och gör mig förbannad.
Varför kan man inte få vara på glatt humör EN HEL DAG?? VA???

Skit ner dig damsugar-jävel...propp-skit, häng dig. KAFFE, JA TACK!

TREVLIG HELG PÅ ER :)



Kommentarer
Postat av: sofia

Usch stackare..det hade jag emd lackat på kan jag säga..har ni fått reda på vad det är för fel?

2010-05-21 @ 13:12:13
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: jessica

Ja elektrikern kom hit och det var någon huvudpropp som lagt av nere i källaren så det är löst nu =) Men damsugaren är trasig!!

2010-05-21 @ 13:16:00
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0