En pulserande blodådra...

Vaknade imorse och mådde riktigt dåligt. Har inte mått såhär förut i graviditeten, men jag var helt kallsvettig, svimfärdig och hade huvudvärk.
Tog mig en tablett och stack till jobb men kände att jag inte alls var på hugget.

Känns drygt att må dåligt bland en massa män, för dom har inte gått igenom samma sak, så ibland känns det som om att "jag kanske inte längre vill jobba"
Men så är inte fallet, för jag som är så jävla pengakåt jobbar mer än gärna.

Gick iallafall hem tidigare idag då huvudvärken blev värre och nu mår jag APA rätt ut sagt.
Dunkar som bara den i skallen och inte fan säjer dom Alvedon eller Panodil på Ica här och jag får inte käka Ipren.
KUL Kan inte ens gå utanför dörren för ljuset i ögonen gör så att det spränger ännu värre i hjärnan.

Jobbar imorgon och på Fredag på mitt andra jobb som personlig assistent, dit jag även ska gå över och jobba till sommaren, då jag inte kommer kunna jobba i verkstaden längre.
Ska bli rätt skönt att slippa känna sig som en skolkare, men det är ett stressigt jobb och jag mår som jag mår, så jaa. Låt snacket gå om det är så.

Nu ska jag försöka ta mig in i duschen så att jag bara kan krypa ner under täcket och vila o se på Tv eller nåt. Och dra för alla gardiner och persienner så jag slipper ljuset.

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: sofia

Usch tråkigt att du mår så dåligt. :( Hoppas det är bättre till imorgon. Försök dricka mycket vatten. Krya på dig. Kram

2010-05-12 @ 16:55:57
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0