Onsdag...

Här sitter jag med en handuk på huvudet och sjunger till musiken från spotify *tralala*
Ska ta och göra vid mig lite, koppla hunden och dra ner till Ica för att handla lite.
Sen ska jag baka negerbollar...eller får man säga så?? :P Chokladbollar då...

Sen ska middagen förberedas så att den är klar tills Älsklingen kommer hem från jobb :)
Är så stolt över honom som jobbar så hårt, och han fick ju förlängt nu 2 månader till så dom är nog nöjda med honom där borta!

Fan asså, det är redan onsdag :O Halva veckan borta, och snart är helgen här igen.


Hade en sjuk mardröm BTW...usch... Jag och Älsklingen bodde typ hos min pappa...fast några kompisar till mig bodde också där...(skumt) Och så knackar det på dörren...pappa går och öppnar och några män står där...den ena säger HEJ och skjuter pappa i huvudet...sen kommer dom fram till mig och riktar pistolen i huvudet på mig..jag gömmer mig under täcket, sen vaknar jag helt VARM!

Sen kunde jag inte somna om på ett tag...och en stund efter sätter sig Älsklingen rakt upp i sängen...och jag frågar: Vad gör du??
Och han bara: Oj jag vet inte...kroppen satte sig nog upp själv i sömnen...

Sen låg jag där och skrämde upp mig själv...har ju sett på nån film om folk som faktiskt dödar andra i sömne.
Så började jag tänka: Tänk om han råkar göra det en natt...sätter sig upp och stryper mig??

Ja ni fattar att jag inte sov så gott sen :P

Näpp, nu kan jag inte sitta här halvnaken och skriva...nu ska jag klä på mig, och ta mig en tur ute i solen :D

Tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0