Lång ledigt...

Ja då var påsken över och denna lång-helg fick sitt slut.
Älsklingen är tillbaka på jobbet, och jag sitter och dricker kaffe i vanlig ordning.

Har haft en massa trevligt hela helgen. Bland annat en riktigt mumsig påskmiddag som fortsatte med en runda på Tivolit som var i stan.
Huuha, jag blir som ett barn igen när jag ser karuseller :D
Kul som fan var det, fick dock ont i ryggen av för mycket snurr i virvelvinden :P

Sen har det blivit en massa grillande här och var.
Man får ju passa på nu innan man flyttar och umgås med alla, och varför sitta inne när solen skiner ute?

Suget på att bo kvar smyger sig på en när sommaren kommer igen.
Det ÄR EN ENORM skillnad på Oskarshamn på vintern och sommaren.
NU vaknar alla till liv, vill umgås och hitta på en massa, och det bästa av allt är att vi har en pyttebit att promenera till stranden.
Detta kommer jag att sakna enormt!!
Dock så kommer det vara roligare i Skåne för Hugo och man har ju egentligen mer att göra där och massor med folk att umgås med, men ni ska SE så fint här uppe är på sommaren!

Så nu får gärna flyttlasset gå snart så jag inte ångrar mig igen :P

Vi kommer iaf att åka upp och hälsa på under sommrarna för det är underbart mysigt här uppe. Men att bo här fungerar ju inte.

Nä nu ska jag ta och städa undan lite och snart är det dax för tvätt.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0