Lite av gårdagens inköp på REAN

Till att börja med ska jag skriva att idag blir vår älskade lilla son Hugo 4 månader. :)
Tiden går fort och han bara växer och växer.
Grattis vår lilla skrutt <3

Idag är det fredag, och vi ska ha myskväll här hemma idag och ladda batterierna inför Valborg.

Igår blev det lite inköp på REAN i stan.
Här är lite bilder på några av köpen:

En mysig ljusstake till vardagsrummet.

Korta jogging byxor till mig :) (Från barnavdelningen på KappAhl haha)

En jättesöt tröja/klänning som jag tänkte ha på Valborg
Lack-leggins som jag ska ta till klänningen

En ny lång vind-jacka (kappAhl, barnavdelningen) :P

En söt jacka till Hugo

En liten overall till Hugo

Två snygga T-shirts till Älsklingen

Älsklingens nya sommarskor, Puma

Nu blir det lite kaffe på balkongen.
Ha en trevlig helg allesammans!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Ohh här har man shoppat. Söt klänning du hittade :)

2011-04-30 @ 10:08:20
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0