Valborg..

God morgon allesammans.

Vaknade imorse pigg och glad, skulle sätta på kaffe MEEEN det var slut. *Buuuu*
I vanliga fall hade jag svurit och tjurat, men idag har jag ställt in positiva inställningen på mig själv, så glatt klädde jag på mig och knallade ner till Ica och handlade.

Så nu har jag fått i mig min morgon kopp och känner mig nöjd =)

Mina två härliga killar sitter här brevid och busar...

Ska ta mig en dusch nu så att håret hinner torka till senare. Tänkte locka det ikväll.
Ska åka in och storhandla mat på förmiddagen och ikväll blir det fest/grillning hos F & E som bor gatan över!

Hugo ska mysa hos Familjen Hellsten ikväll.
Ha en underbar Valborg allesammans!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas ni får en trelvig valborg, glöm nu inte fästa lapparna på er så ni inte kommer bort :P

2011-04-30 @ 10:07:37
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0