Oj det var ett tag sen nu...

Hej på dig bloggen.
Det var ett tag sen jag va här inne och tittade på dig och skrev av mig av livets gång.
Har ju jobbat hela sommaren, och mina lediga dagar har inte varit så lediga pga av mycket andra ärenden, möten och vardaglig stress.
Stress som ledde till att jag INTE kunde sova om nätterna.
Hjärnan var på högvarv och tyckte jag orkade göra ALLT, medans kroppen sa "snälla Jessica, lägg dig ner och sov"
Tyvärr hade hjärnan övertaget där, för det GÅR INTE att sova med en hjärna som är på helvarv.
Skall iallafall till psykologen i Lund imorgon för att få snacka av mig och kanske få nån hjälp med att varva ner.
För det är något jag inte kan...
Lägger sig Älsklingen ner i soffan o slår på Tv´n för att han är trött...ja då kan jag sucka och gå in i köket o diska och plocka undan.
VARFÖR?? Egentligen hade jag bara behövt kura ner mig brevid honom och se på TV.
Men jag kan inte varva ner...varken i vardagen eller på jobb.
Jag är STRESSAD av ALLT!  Tappar jag en liten sak så kan jag utbrista: HELVETES JÄVLA SKIT!! (och vara irriterad), sen händer en annan liten skitsak och det bygger upp irritationen och VIPS så ör jag SKIT SUR!!
Vad är det för beteende?? Inget kul alls...varken för mig eller andra.
NEJ, nu får det vara slut på det, så vi får se om jag får nån bra hjälp =)
Ja, så det är så det ligger till just nu.
Ooops, nu skriker Hugo (han är mega förkyld), så vi hörs och störs!!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0