Ny lägenhet

Nu börjar vi komma iordning i lägenheten... har lite småpill kvar såsom tavlor osv som skall upp på väggarna.
Vi trivs jättebra och jag har ju 5 minuters gångavstånd till mitt jobb :)

Har ju börjat på mitt sommarschema nu och trivs mega bra faktiskt. Tar ett tag innan man kommer in i rutinerna, men jag tycker det går bra.
Har ett väldans trevligt gäng med arbetskamrater också och det är riktigt skönt.
Tråkigt med jobb där vissa är tjuriga och svåra att prata med, men här är alla så öppna och hjälpsamma så det kan ju bara inte gå att vantrivas :)

Hugos lekhade har anlänt idag och han kryper runt och leker med sina leksaker. Nu vet vi vart vi har honom iaf haha.

Idag ska vi på 6månaders kontroll med honom på BVC.

Det här med barnvakt osv har nu löst sig. Älsklingen FICK nu FULL föräldrapenning och kan vara hemma med Hugo tills han börjar på dagis!! Yeeei, slut på den stressen!!

Nu ska jag diska undan lite och göra vid mig för att åka till AMS och banken så att jag kan få en ny internetdosa eftersommin har lagt av :O

Hej och hå... ta hand om er i värmen där ute.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0