Söndag

Hej dagboken ... ooops, ursäkta, jag menade bloggen.

Jag skall nu i vecka uppdatera er med någon söt video på dansande Devin, och vårt besök av Sara & Weppe förra helgen, och allt annat som hänt.
Men orkar inte just nu.
Har jobbat HELA helgen så den har jag inte gjort så mycket med.
Idag söndag slutade jag klockan 12, stack hem och tog en dusch och gjorde vid mig och sen åkte vi ett gäng till T & A (Älsklingens släktingar) i Landskrona för att äta middag.
Det var väldans trevligt...fick massor med god mat, god kaka och GOD DRICKA =)
Blev 2 öl och en irish coffé för mig, och jag är redan seg i huvudet efter helgen :)
Så nu säger jag hej hopp mina myskläder..nu blir det soffläge och film mys med Älskling, hans syster Sandra och hennes gubbe.
Tack o hej, imorgon blir det en macka med leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0