Back in LA

Då var vi tillbaka hos pappa i Landskrona igen.
Har gått brevid mina dagar på jobb nu så nu är man timanställd och kan plocka tider om något dyker upp.
Börjar på mitt schema annars den 27:e juni =)

Imorgon ska vi åka till mamma i Malmö och hälsa på. Är det fint väder kanske man kan dra till folketspark...har hört att där är en såndär uppvärmd babypool :D

Annars har vi inte så mycket planerat, utan vi tar dagen som den kommer, och hoppas på en BRA sommar!

Var och tittade på lägenheten idag...ÄNTLIGEN! Så nu kan jag sova gott igen och sluta drömma om att den ser ut som SKIT :)

Nu har vi lagat en god kyckling gratäng som står och gottar sig i ugnen så nu skall jag ta och duka klart bordet och sätta mig med kniv och gaffel i högsta hugg!

Ha en bra dag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

HEJ



Du får jättegärna gå in och rösta på min bild här.

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53



Be om ursäkt om du inte gillar sådant här. Men hade varit gulligt om du gav mig

2011-06-16 @ 13:47:43
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0