Hujeda mig...

Nu känns det verkligen som att sommaren är här...vi har haft sjukt varmt nu i ett par dagar och man ska väl inte klaga :D
Man märker verkligen skillnad på skåne och oskarshamn. På 2 veckor här nere har man hunnit träffa olika folk på olika ställen (inte bara flanaden i ohamn haha) göra massa annat än att bara dricka kaffe... jaa vi har rännt runt.
Känns nästan som att man inte har tid för alla... måste skaffa en "kompis kallender"
Har varit i Eslöv några dagar nu och haft babymys med vänner och firat Emma på hennes student.
Hade jätte trevligt och Sune hade lagat en RIKTIGT GOD buffé.
Nu har vi landat hos pappa i LA igen, och ska bara ta det lugnt någon dag nu.
MEEN på lördag ska vi in till Eslöv igen...det är 100års jubileum och en massa artister kommer dit... bland annat Tove Styrke, Danny saucedo och ingen mindre än våran favorit SEAN BANAN ;D
Får se hur det går med barnvakt, men jag antar att vi bara drar in och kollar på Sean Banan och sen drar hem till pappa i LA igen...
Nästa vecka måndag och tisdag har jag mina dagar för brevidgång, och likaså veckan därpå, sen är man timanställd igen och back in buisness...
Har redan fått in mitt sommarschema på vikariesidan och jag kan ju säga att jag är NÖJD!
Blir en bra sommar!
Nääe, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och invänta reprisen från Big brother som vi missade igår.
Och sist med inte minst så håller jag tummarna för fint väder imorgon så att man kan åka till stranden och bättra på brännan ;)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0