Sommar sommar sommar...

Ja mina vänner, ni ska veta såå gutt vi har haft det i flera dagar nu.
Brun har man blivit, badat har vi gjort, och strupen har svalkats med öl och cidet...precis sådär som det skall vara på sommaren :)

Har varit 100 års jubileum i Eslöv, och hela helgen har varit fartfylld.
Var och kollade på Sean Banan i lördags eftermiddag...senare på kvällen var vi barnlediga och stack på krogen och hade trevligt.

Har legat en 15 pers på gården och solat och badat i poolen här hos Nettan Och Christer...RIKTIGT trevligt. Det blev en heldag här ute och jävlar vad min mage blev röd/brun haha... men det lägger sig fint nu efter en dags vila...så nu hoppas vi bara på mer sol i veckan så att man kan pressa litta :D

Nu har jag jobbat klart för idag och vi ska snart bege oss hem till min far i Landskrona för att tvätta upp alla kläder och bara lägga oss och vila :)  (Det har varit intensivt i Eslöv) haha

Och sen så får jag passa på att önska Emma och Philip en trevlig två veckors semester på Gran canaria *ERA SVIN*
Fattar ni sååå drygt det är att vara vuxen...man har så många MÅSTEN.
För igårkväll kollade jag flygstolar ner till GC...(Har gratis boende hos en vän)
Ja hade vi då kunnat så hade vi åkt IDAG i 8 dagar för endast 1600 kr alla tre.
VADÅ SUGEN???
Men men vi ska åka ner till hösten sa vi eftersom det är så mycket nu med jobb, jobbsökande, möten osv.

Ha en underbar dag allesammans.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0