Öppnaförskolan

Hade bestämmt att jag skulle till Öppna förskolan tillsammans med Fia och deras dotter Meya idag, så jag tog bussen in till stan redan 8.30 och när jag nästan är framme får jag ett sms av Fia: "Fan också, Tessan säger att det bara är öppet på eftermiddagen idag, men jag kommer och möter dig ändå"
JAHAA, så det blev en heldag i stan idag.

Fikade först på Flanaden, blev en fralla och en kaffe...lite prat med pensionärs gubbarna som sitter där varje morgon.
Sen tog vi en riktig promenad runt hela stan typ...bara gick i det fina vädret och snackade en massa.

Köpte mig ett par nya stövlar utan klack =)
Man går ju bäst i klack när man är lite onykter (jag gör det iaf) ... så jag behövde ett par utan också :)

Sen stack vi till öppnaförskolan klockan 13 då dom öppnade och det var väldigt trevligt :)
Gjorde hand och fot avtryck i gips av hugos små fötter och händer, så jag ska hämta den nästa gång :)
Sen sjöng vi en massa låtar och busade med dom små....och efter avslutade vi med en fika.

Puhh, är helt slut i rutan nu, så nu blir det mat från 12:an...(en sallad för mig som tränar...och en pizza till Älsklingen som behöver lite fett på kroppen)
Lite bilder från idag:
Det var allt för idag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0