Mot Eslöv ett par dagar...

Ja, då var det söndag idag, och vi alla sitter och njuter av kaffet denna morgon.
Älsklingen var snabbt uppe imorse för att laga kaffe för min pappa gör för starkt haha.

Igår var vi inne på Eslövs marknad med pappa...hittade inget speciellt, men köpte oss vars en ny keps :)
Var mys att gå där inne och träffa en massa kompisar :D

Ska morgon mysa lite till, sen ska vi göra oss klara för att åka mot Eslöv, där vi skall vara ett par dagar framöver.
Idag är det morsdag och vi skall på middag hos hans farmor och farfar.
Imorgon ska jag på medicin delegering inför jobbet... tisdag skall Älsklingen till AMS för att anmäla sig som arbetslös så att han kan få komma igång med Akassan.
Och på onsdag är det studentfest för Emms :)

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe till... ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0