Sverige - Finland...

Jaha, då krockar allt idag.
Vem åker ut och Big Brother och vem vinner Hockey VM idag??

Jag hoppas att Sara eller Madde åker ur BB, för dom är båda för "tråkiga" och gör ingen TV. Dom tillför ingenting och ligger mest och sover eller myser. TRIST.

Sen så håller jag självklart på Finland i Hockeyn... det kommer bli krig här hemma ikväll :P
Men sen har jag ju turen som kan glädjas åt sveriges vinst med eftersom jag faktiskt BOR i sverige så.
Det blir egentligen ingen förlust för min del, men om Finloand vinner så kan jag ju få jävlas såklart :D
Så det blir ner och betta på matchen...någon av oss vinner ju eftersom vi tar vars ett lag... NU ÄR DET KRIG ÄLSKLING :D

Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0