Gääsp

Idag är jag riktigt trött känner jag.
Hade en rörig dag på jobb igår då allting skedde på en och samma gång...folk kom, det ringde på dörrar hit och dit, men det gick ju bra. Dock hade jag världens huvudvärk innan jag stack hem.
Idag har jag jobbat extra...ett lugnt pass, 7.00-12.30.
Men trötter är man.
Och tröttare ska man bli...jobbar 8.00-20.00 imorgon, men jag går dit med dollar tecken i ögonen :)

Visst är man taggad att arbeta ett sånt pass på helgen då det ger pengar, men det är ett rätt så drygt pass ändå.

Annars så: Ja, vi skulle grilla hemma idag, men så stötte vi på Hugos farmor och farafar på coop, så vi ska hem till dom och grilla istället.
Sen blir det att åka hem för att ta de lugnt och mysa till Idol.

((Hugo har förresten börjat släppa taget om oss när han står upp, och idag stod han upp i ca 7 sekunder helt själv utan att trilla, utan han satte sig bara ner))

Ha en trevlig helg allesammans.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0