Så trött...sååå trött!

FI FAN vad jag är trött just nu.
Jobbade natt i måndags, fick inte sovit på tisdagen pga renovering nere i lägenheten under oss, och sen har jag jobbat alla dagar efter det och jobbar imorgon med.
MEEN sen är jag ledig på tidag iallafall och ska försöka sova så länge jag kan =)
Jobbar sen onsdag och torsdag sen är jag LEDIG HELA HELGEN FRE-SÖN :D

Hade en UNDERBAR dag/kväll på jobb igår tillsammans med Vlora & Jessica...2 underbara töser :)
Hade RÄTT SÅ MYCKET att göra och vi var stressade som bara den, men det gick bra!
Grillade och satt ute i det fina vädret på förmiddagen.
Idag slutade jag dock klockan 12...sen var vi och handlade liteoch kollade lite på Jysk, men nu är jag så trött så jag dör i soffan snart :P

Jag har förresten färgat håret i röda toner :)) Har svart färg kvar också...är nöjd :D
Tråkigt med röd färg är dock att den bleknar bort rätt så snabbt, men tänkte hålla igång med toning lite då o då.

Vet ni vad jag skulle vilja göra nu?? Boka en resa och komma bort med min familj för att bara KOPPLA AV!!
GUD vad skönt det hade varit.

Nej, hej & hå...nu ska jag vila en stund.
Puss o Kram till dom som förtjänar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0