Tand nummer 5

Hej hopp full galopp...
Nu mina vänner ska jag ta och berätta en sak: JAG ÄR LEDIG I 3 DAGAR!! Wiiho...
Känns som jag har varit på jobb varje dag i evigheter nu haha, men NU är jag ledig hela helgen :D

Slutade jobb för ett tag sen, och nu ska jag och Älsklingen laga en kasslergratäng :)
Kan ju lägga upp recept sen om ni vill?

NU har Hugos 5:e tand dykt upp...så detta innebär: 2 st framtänder där uppe, och 3 tänder där nere :)
Jag hoppas att det går lika bra med alla tänder som det gjort hittills, för han har inte fått feber, diarre eller liknande som många vänninors barn har fått.

NEJ, nu kom Älskling från affären, sånu ska vi fixa maten :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0