En ny start

Idag fick jag för mig att starta en ny blogg, då min gamla inte är sådär jätte uppdaterad och år 2009 har varit både upp och ner för mig.
Så nu känner jag att detta nya år som väntar runt hörnet, skall bli fyllt av nya krafter, mycket kärlek och väldigt mycket glädje :)

Ni kan besöka min gamla blogg på: 
http://jessicaranta.blogspot.com/




Idag har vi varit på en runda i stan för att inhandla alla julklappar till min och Emils familj :)
HATAR verkligen batt handla julklappar för alla säger: Nej jag önskar mig inget!
Gaah, men nu får alla bli nöjda och glada för det vi har köpt, annars tar vi allt själv :P haha

Nu ska vi sätta igång med storstädning av lägenheten, sen blir det bara en lugn lördag!!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: sofia

Öh vi ska ut och handla lillejuleafton, julafton och på juldagen...attans att man inte får lönen innan dess

2009-12-20 @ 11:41:55
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0